Loading...

HAYDİ HAYDİ MEYDANLARA-YENİ [HQ]

10 Temmuz 2010 Cumartesi, 13:25

1339 izlenme
0

Yorumlar

ℂ⋆ NevRa ℂ⋆
iste budurrr...bu kalitede izleyince daha bi
süper olmuş emekelrinize sağlık hamit bey

Berna Gürbüz
AZAD GÜL KARDEŞİMİZİN MUHTEŞEM ŞARKSI VE
HAMİT BEYİN MUHTEŞEM VİDEOSU BİRLEŞTİ VE BU
GÜZELLİK ÇIKTI KARŞIMIZA..EMEKLERİNİZE
YUREKELRİNİZE SAĞLIK...HAYDİ HAYDİ
MEYDANLARAAA GİDELİMM:))ÇOŞTUK YİNE HELAL
OLSUN VALLA..

Emine Erdogan
yüregine saglik hamit bey...cok güzel olmus

Ömer Faruk
gerçekten güzel video olmuş ellerine saglık
hamit abi....

Berna Gürbüz
HAYDİ HAYDİ MEYDANLARAAA:))VALLA İZLEDİKÇE
MEYDANLARA İNESİ GELİYO İNSANIN ÇOŞTURUYO
HERKEZİİ:)))

Ahıskalı H. Taner HakTan
Bizde bu coşku bu heyecan bu inanç olduğu
sürece enerjimiz halka hizmet yolunda asla bitmez
ellerinize sağlık... COŞARAK COŞTURARAK HALKA
HİZMETE DEVAMMMMM......!!!

Davut Sahin
haydı meydanlaraaaaaaaaaaaaaaaa

Davut Sahin
ağrı gençlik kolarından selam olsun

Besim Uğur
aleykum selam nevşehırden de selam olsun

Mehmet Can Yildirim
evet çok güzel olmuş

Mehmet Can Yildirim
ne sağı ne solu hepsinin ortal yolu

Mehtap Mehtap Güler
EEE HAMIT ABIM PAYLAŞIRDA GÜZEL OLMAZZMI;BİDE
İÇİNDE BAŞBAKANIM VARSA;)

Bilal Parlaktürk
Elinize sağlık süper olmuşş..

Yılmaz Yanık Evet
herşey milllet için diyenler bugün
ölümlerinden sonra bile sevgi selleri ile
anılıyor allah üzün ömür versin fani
dünyada faniyiz başbakanda bir gün hakka
yürüdüğünda tüm islam alemini anacagı bir
allah kulu selam olsun başbakana ve sevenlerine

Didem Ak
hahah güzell

Türkan Resüloğlu
bizler senden razıyız öbür dünyada da rabbim
senden razı olsun

Mahir Taşdemir
meydan senin ak partiiii.

Ibrahim Gündoğdu
ALLAH YARDIMCIN OLSUN BAŞBAKANIM...

Neşet Ulavur
Elbette dertler ilgilenen iyi olur,borçlu
dertliyi hapse atan nasıl olur?

Hüseyin Güneş
Karı-kız peşinde paraları ye!! Ondansonra
borçlu dertli de .. ooohhh ne ala memleket!!!

Altan Bingöl
HER ATILAN YUMRUK,ŞEREFSİZLERİN YÜZÜNE AK
OYLAR OLARAK DÖNECEKTİİİRRRRR.DURMAK YOK,PES
ETMEK YOK,GERİ DÖNMEK YOK.BALYOZLARA
İNAT,KAFESLERE İNAT,ERGENEKONCU ZİHNİYETE
İNAT,HSYK'YA İNAT,YARGITAYA
İNAT,DANIŞTAYA İNAT,CHP'YE
İNAT,MHP'YE İNAT,CU...NTACILARA
İNAT,SATILMIŞ MEDYA'YA İNAT,DHKP'Cİ
PAŞALARA
İNAT,YANINDA'YIZ,ARKANDAYIZ,ÖNÜNDEYİZ,KOL
KOLA SENİNLEYİZ SAYIN BAŞBAKANIM.ALLAH
YOLUNU,YOLUMUZU AÇIK ETSİN.DEVİRLERİ BİTECEK
BU KUMPASÇILARIN.SONUNA KADAR DEMOKRASİ,SONUNA
KADAR MİLLET İRADESİ,SONUNA KADAR AK
PARTİİİİ.ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ
OLSUN....................

Ziyaeddin Osmanca
ALLAH hepimizin yarvr yardımcısı olsun diline
ve eline sağlık kardeşim altan

Ibrahim Cakir
sayin neset ulavur bu sayfa devamli elestiriye
muhalefete acik***a baykal beyinlilerin bu sayfaya
girmesine gonlum razi deyil cunku sizin ne demek
istediyinizi gercekten diyorum anlayamiyorum
simdiye kadar baykalin muhalefetinden hicmi hic
bir sey anlamadimda gerci bahcelide ayniya

Hüseyin Aydın
HAMİTCİĞİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK
MÜZİĞİ NERDEN BULDUN ONU ANLYAMADIM .

Nurcan Güler
cok güzel olmuşş..:)

Nurcan Güler
işte kalite budur yaaaaaa

Gülden Öteleş
MEYDANLARI DOLDURAN TEK LİDER..SENİ
SEVİYORUZ!HAMİT GÜLCEN'E TEŞEKKÜRLER :)

Yorum Ekle

Loading...
HAYDİ HAYDİ MEYDANLARA-YENİ [HQ]03:25
7 ay önce
1317 izlenme
HAYDİ NAMAZA HAYDİ KURTULUŞA01:35
6 ay önce
1347 izlenme
FATİH ÜREK-Haydi haydi04:19
7 ay önce
1553 izlenme
Haydi Halaya...  =))07:00
7 ay önce
1032 izlenme
haydi horona02:49
6 ay önce
1172 izlenme
Haydi Söyle!01:09
7 ay önce
1466 izlenme
Haydi Söyleee.. :)00:43
6 ay önce
643 izlenme
HAYDİ TÜRKİYEM05:16
6 ay önce
1528 izlenme
SUAVI - HAYDI DON04:16
7 ay önce
1863 izlenme
haydi bakalım kimse oturmasın04:26
7 ay önce
896 izlenme
HAYDİ COCUKLAR NAMAZA =)01:31
7 ay önce
1112 izlenme
HAYDİ EVİNİZE ÇOLUK ÇOCUK..!01:42
6 ay önce
594 izlenme
Haydi Gel Deplasmana =)01:08
6 ay önce
481 izlenme
Haydi Gel İçelim04:13
7 ay önce
2533 izlenme
Haydi Hep Beraber :)01:40
7 ay önce
854 izlenme
Haydi Karadenizliler Hobaa03:22
7 ay önce
459 izlenme
haydi kızlar diyete :)00:26
7 ay önce
1226 izlenme
Haydi kızlar veterinerliğe03:48
7 ay önce
940 izlenme
Haydi Ne Duruyorsun Zikret00:15
2 ay önce
150 izlenme
HAYDİ ORDUM AYAĞA! [HQ]08:44
6 ay önce
556 izlenme
Haydi Saldır Ankaram  301:32
7 ay önce
574 izlenme
Haydi Saxo Galatasaray00:56
7 ay önce
1069 izlenme
Haydi Söyle *TATLISES*04:21
7 ay önce
1286 izlenme
Haydi Türkiye {*REIS*} [HQ]03:26
7 ay önce
477 izlenme
Haydi Vahdet Mekanına!07:38
6 ay önce
503 izlenme
İsmail YK - Haydi Bastır04:37
6 ay önce
3753 izlenme
Keremcem - Haydi Öp [HD]03:41
6 ay önce
1041 izlenme
Murat Dalkılıc - Haydi Söyle03:15
7 ay önce
937 izlenme
Ahmet-K - Haydi Eyvallah Yar ♥03:36
6 ay önce
1367 izlenme
aRaF-haydi aybalam02:39
7 ay önce
634 izlenme
haydi koooop koop  xD00:53
7 ay önce
811 izlenme
İsmail YK - Haydi Bastır [HQ]04:36
8 ay önce
1885 izlenme
Linyit spor marşı..Haydi gol05:19
6 ay önce
889 izlenme
Grup Ayem - Haydi Gel [HQ]01:49
7 ay önce
1163 izlenme
ASİ RUH - HAYDİ KALK AYAĞA [HQ]01:34
6 ay önce
1071 izlenme
Jim Carrey - What is Love03:51
7 yil önce
569 izlenme
HAYDİ HAYDİ MEYDANLARA-YENİ [HQ]03:25
7 yil önce
1338 izlenme