Loading...

HALAYIN YENİ VERSİYONU :))))) ruk's

28 Ekim 2010 Perşembe, 09:24

3619 izlenme
0

Yorumlar

Gurhan Tokatli
gerizekalı ... yaptığı haraketlere ne deniyor
acaba ...

Esmaeil Madadi
yeni bir açılım.

Nesrin Ceylan
ya apaçi dansının müziğini kaldırıp
halayı eklemişlerr. . Saçmalık .

Taner Inan
bu kız hep aynı hareketleri yapıyoo
apaçilerin başı bulundu heralda gelsin bide
horon oynasın bakayım onun ***sunu 15 dakikada
yere deydirirler valla

Hüsniye Göcebe
diskolay olmuş kimlik arayışıkaybolmuş
gençlik

Mahmut Abbasoğlu
galiba bunu deli s..miş

Hatice Akdemir
kendi güzel halaylarımız dururken böylesine
ne yaptığını bilmeden saçma bir şeyi tercih
etmem her şeyin suyunu çıkardınız :(

Hüseyin Barin
mal

Ayse Yildiz
ne kadar igrenc.... bu ne yaaa

Merve Nur Ay
Bunun Yaptıqına Ne Oyun Denir Ne Dans Denir Bu
Da Benim Göüşüm

Kölesafak Safakmetal
mustafa kardesim sana katılıyorum şimdiki
gençlikte ne örf adet nede kültürümüzü
yaşatmayı biliyor bunun halayla ne alakası var
bende anlamadım.

Orcun Ozkoc
tecktonik hee :)))))))))

Atakan Yildirim
ayarı bozulmuş :)

Gurbet Yıldırım
halayımızı ne hale sokmuşlar yazık ya.....

Murat Ugur
Bu kizin Amaci Ne ***

'ipek YayLa
bayanlarnda apaçisi varmış demek:)))

Mehmet Özdemir
hop hop hop haydeeeeeeeh cıldır cıldır
tehhhhh teeeeeeh kop koooop çıldırrrrrrrr
cıldııııııır la ben izlerken yoruldummmmmm

Osman 슈퍼주니어 Çakir 슈퍼주니어
‎[iminent emo=xwmzXgcQf]

Habibe Karatas
izlemiştim daha önce bunu biraz sacma deilmi
halay, oryantal, pop ,elektro dans hepsını
karıstırmıslar anca izlenir oynamaya
kalkarsanız komık olur bence

Ceyhun Turhan
yaw arkadaslar adam mızhı olsun dıye
tecnotonık dansın ustune muzıgı eklemıs
koymus sıteye sızde cıddıye alıp oynayanlara
sovmedıgınız kaldı bı

Saniye Özkan
ne alaka bunun halayla allah aşkına deligibi
aynı şeyi yapıp duruyo bence kafası iyi bunun
yoksa bukadar sallayamaz bilinçsiz şekilde

Osman Demirörs
çollummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Osman Demirörs
hadi gari
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Fatma Betul Avci
Sacmalik...:) guldum sadece... Bana Ustune para
dahi verseler kilimi dahi kipirdatmam:D bakalim
dha neler gorecegiz...

Olay Akyürek Celebi
‎????? halay?????

Ismail Kocagöz
aslında bu videonın orjinal müziği şu
apaçhi müziği varya hani bizim apaçhilerimizin
dans ettiği müzik işte o***a burda halay
müziği sonrada eklenmiş. ayrıca berbat olmuş.

Alparslan Deniz
nasıl da kendini kaptırmış.... hiç kimse
onun şu anda umrunda deil... o sadece dansına
konsantre olmuş..... süper yaa...

Alparslan Deniz
durma sende danset... haydi danset...

Ercan Oğuzhan
bu ne soytarılık ya

Moha Moha Peace
قوووة تنكز بس سوت شغل مو
طبيعي
ههههههههههههههههههههههههه
هه

Kez Alsnck
ilk defa halaydan zevk aldim

Taner Tayyeli
ne ***i bişe bu

Muharrem Sarı
çok basit bişey. ayrıca halayın yeni
versiyonuymuş insanlar kolkola nasıl bunu oynar
yelpaze gibi olur heralde:)

Icang Muhammad
god.god of the best

Meriç Mertoo Karaoluk
ne yapamaya çalışıyo bu kuzum---> ?

Tolunay Asyalı
ajdar ın bayan versiyonu mu bu süperrrr:..

Talat Yılmaz
bu kadın galiba canlı balık yutmuş

Tekin Yıldız
ateşi kjalkmıştıur***a süper oynuyor

Orhan Şekerci
dişi ajdar bence)))))))))

Zelal Dinçer
bi alay değişmemişti ne içtin sen resmen
komedi olmuşsun

Ercan Atik
halayda böyle kopulur ancak

Mehmet Savaşlı
harika bir stil tebrikler

Mustafa özkan
kusucammmm...öööhh

Veysel Sönmez
siz ne anlarsınız be eglenceden.. adminim
sağol cok güzel bi paylasım saygılar..

kendal***ed
bu kabrak sanırım dılsızdır beden diliylen
biseyler anlatmya calısı garibin bi derdi var
beli belii :)

ali
çok güzel :d :D :D :d

memoli
halaya bak sifon çek :D :D :D :d jkaskdjaşjlksd

Yorum Ekle

Loading...
En yeni frikik versiyonu!00:27
7 ay önce
2755 izlenme
Şaban Erzurum Versiyonu Yeni:)02:01
6 ay önce
8590 izlenme
AMAN ALLAH'IM  & ruk's00:30
6 ay önce
630 izlenme
Athena - Arsız Gönül    RUK'S04:18
7 ay önce
1101 izlenme
Ava giderken avlanmak :)  ruk's02:54
7 ay önce
756 izlenme
BU ÇOCUKLAR FENA :)   ruk's01:19
7 ay önce
1757 izlenme
buna ne denir :)  & ruk's04:29
7 ay önce
1307 izlenme
Cam Sanatı    ruk's05:43
7 ay önce
1703 izlenme
Çapkın Çocuk Türk Versiyonu =)07:00
7 ay önce
1929 izlenme
Cem Yılmaz - Hayde      ruk's01:40
7 ay önce
1237 izlenme
cesur-yurek-trakya-versiyonu04:20
7 ay önce
2482 izlenme
Chatroulette Show- Dans Versiyonu07:42
5 ay önce
617 izlenme
Emre Aydın - Hoşcakal       ruk's03:44
7 ay önce
1537 izlenme
Tarkan - Kayıp    ruk's04:57
7 ay önce
755 izlenme
Türkiye versiyonu bir şaka01:41
7 ay önce
703 izlenme
yazık kıyamam köpeğe & ruk's00:22
6 ay önce
718 izlenme
Hande Yener - Uzaylı     ruk's03:58
7 ay önce
1107 izlenme
İzel - Gurur   ruk's03:49
7 ay önce
844 izlenme
MUSTAFA CECELİ - GİDERSEN  ruk's04:50
7 ay önce
1867 izlenme
Pingu balık tutuyor  ruk's05:10
7 ay önce
2539 izlenme
Reklamın Önemi :)     ruk's00:59
7 ay önce
720 izlenme
RUS VERSİYONU TAMİRCİ ÇIRAĞI05:17
7 ay önce
4288 izlenme
saat kaç abi :)   ruk's01:03
7 ay önce
599 izlenme
Gamsız hayat ( arapca versiyonu )03:55
7 ay önce
3052 izlenme
Gamsız hayat(arapça versiyonu)03:56
7 ay önce
2973 izlenme
Gecenin Hüznü (Jenerik Versiyonu)01:52
7 ay önce
2516 izlenme
Şanssız Aile :)   ruk's00:45
7 ay önce
653 izlenme
Berkay - DEVAJU & ruk's03:37
6 ay önce
761 izlenme
Yokluk - Film Versiyonu [HQ]03:46
7 ay önce
590 izlenme
90's || Yeni Türkü - Destina ||03:42
7 ay önce
1141 izlenme
90's || Yeni Türkü - Yedikule ||03:16
7 ay önce
1370 izlenme
Yeni Doğmuş Bebek Konuşuyor :S00:14
7 ay önce
3305 izlenme
karda tulum(EKLYN:ERHAN ŞEŞENOĞLU)04:38
7 yil önce
1005 izlenme
HALAYIN YENİ VERSİYONU :)))))   ruk's03:15
7 yil önce
3616 izlenme
KKO  494 - Grup Kaşıks - Genç Osman03:25
7 yil önce
2663 izlenme