Loading...

HACI HALİL SUBAŞIDAN MUŞUN MEŞHUR TÜRKÜSÜ [HQ]

20 Temmuz 2010 Salı, 15:46

8285 izlenme
2

Yorumlar

Tuba Dağılma
kahtalı mıçe=muşli halo :)) güzel olmuş

Kayhan Dede
haci abi ağzan sağlık yüregan sağlık hoşti
valla (((:

Mutlu Kızılşara
haci abi yüreğine sağlık olsun allah razı
olsun inş

Adnan Aykut
sesine kurban güzelolmuştoprak

Özcan Sarıkaya
muş türküsü mü

Gökhan Bakış
İKİ GÖZÜM MUŞLİ

Yunus Taş
bnde hiç anlamadım muş mu? değilm?***a güzel
şarki

Doğuş Çelik
seninağzına sağlık hacı baba

Hakan Meriç
Ewet Muş Türküsü Pek Bilinmez Ama Muş
Türküsü...Sözleri Şükrü Semercioğluna
Ait...

Hakan Ergun
pehhh hakan meriç bakıyomda şhede
başlamışın :))

Ela Atılgan Güngördü
tek kelimeyle harkulede

Burcu Cetinkaya
cokkk guzel.....

Ramazan Gundogdu
KOCAELİ İLİ KÖRFEZ İLÇESİNDE MUHTARIM ŞU
ANDA KENDİMİ MUŞ,TA HİSSETİM.EMEĞİ GEÇEN
ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM.SELAMLAR.

Sertif Söylemez
ALLAH razı olsun arkadaş harika .abinin diline
sağlık

Mushly Biri
sayın hacı halil subaşı ve saz
arkadaşlarının yüreğine sağlık devamını
dileriz

Serkan Lokman Köse
sayın hacı halil subasına selam bursadan selam
eder ellerınden operım sayılar.

Yaşar Özlü
AĞZINA SAĞLIK HACIM BENİM. DEVAMINI
BEKLERİZ....

Kadri ÖKMEN
devamını mutlaka bekliyoruz hacı abi...

caner
vallah daha otandırık bır yer olabılırdı :))

barış baykal
hacı abi süpersin yaww=)) yüzüğün ver
sağliyem gül yerine koğliyemmm=))

Tuba Nur
kahtalı mıçe=muşli halo :)) güzel olmuş

Kayhan Dede
haci abi ağzan sağlık yüregan sağlık hoşti
valla (((:

Mutlu Kızılşara
haci abi yüreğine sağlık olsun allah razı
olsun inş

Adnan Aykut
sesine kurban güzelolmuştoprak

Bülent Altiok
MAŞAALLAH

Özcan Sarıkaya
muş türküsü mü

Gökhan Bakış
İKİ GÖZÜM MUŞLİ

Doğuş Çelik
seninağzına sağlık hacı baba

Hakan Meriç
Ewet Muş Türküsü Pek Bilinmez Ama Muş
Türküsü...Sözleri Şükrü Semercioğluna
Ait...

Hakan Ergun
pehhh hakan meriç bakıyomda şhede
başlamışın :))

Ela Atılgan Güngördü
tek kelimeyle harkulede

Burcu Cetinkaya
cokkk guzel.....

Muhtar Ramazan Gundogdu
KOCAELİ İLİ KÖRFEZ İLÇESİNDE MUHTARIM ŞU
ANDA KENDİMİ MUŞ,TA HİSSETİM.EMEĞİ GEÇEN
ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDİYORUM.SELAMLAR.

Sertif Söylemez
ALLAH razı olsun arkadaş harika .abinin diline
sağlık

Serkan Lokman Köse
sayın hacı halil subasına selam bursadan selam
eder ellerınden operım sayılar.

Yaşar Özlü
AĞZINA SAĞLIK HACIM BENİM. DEVAMINI
BEKLERİZ....

Vefasız Ek***-yarim
ağzınaaa salık halill abii güzell sesss

Gökmen Taylan
ağzan sağlık emi

Murat Arikan
elinize sağlık

Kenan Can
yüreğinize sağlık Allah Razı Olsun Dört Gözle Bekliyoruz...

Emrah
Senin Allahına kurban dayıların kralı

bilal
Olay budur.. yüreğine sağlık hacı abeeee

ümit
böyle birşey olamaz ağzına yüreğine sağlık

yavuz
haci abi devamı ne zaman

tahsin ilkan
ağzına sağlık güzel ses allaha***anet ol

Yorum Ekle

Loading...
HALİL İBRAHİM TÜRKÜSÜ01:35
7 ay önce
3378 izlenme
..::BARAT HACI::..05:21
7 ay önce
2642 izlenme
haci nazim07:00
7 ay önce
1559 izlenme
halil05:02
6 ay önce
1516 izlenme
bahçeli MEŞHUR olursa :D01:22
7 ay önce
937 izlenme
TOKAT IN MEŞHUR YEMEKLERİ09:24
6 ay önce
2058 izlenme
Karslıların Meşhur Gaçike Oyunu01:29
7 ay önce
4791 izlenme
Meşhur Boyabat Kuzu Kebapımız05:01
7 ay önce
1759 izlenme
Meşhur Kız İsteme Bestesi02:40
7 ay önce
2385 izlenme
Ramiz Dayı Meşhur Sahne...03:52
7 ay önce
3097 izlenme
Geniş Aile - Meşhur Kütük01:34
7 ay önce
967 izlenme
HACI HAN AMCAYLA SOHBET03:10
2 ay önce
526 izlenme
HACI MURAT 124 [HQ]04:17
6 ay önce
3893 izlenme
HAME HACİ GULAMIN03:28
7 ay önce
4961 izlenme
HEME HACİ   LEYLA04:37
6 ay önce
15150 izlenme
Hemé Haci-Sıla05:11
7 ay önce
9100 izlenme
HEME HACİ & YaRé04:39
7 ay önce
3542 izlenme
İşte O Meşhur Video :D00:51
7 ay önce
247 izlenme
MeşHur KARS LafLArı03:59
6 ay önce
3075 izlenme
Matrax'ın Meşhur fon müziği05:15
6 ay önce
1854 izlenme
halil aslan01:17
7 ay önce
1313 izlenme
Halil DURMUŞ03:15
7 ay önce
2411 izlenme
HALİL MIZRAK07:28
7 ay önce
1264 izlenme
halil polat..05:20
7 ay önce
2397 izlenme
Halil Yağmurum04:34
7 ay önce
1046 izlenme
BAKKAL HACI ABİ (AROG) XD00:41
7 ay önce
689 izlenme
HACI AHMET EMEKSİZ sevda treni06:15
7 ay önce
5426 izlenme
HACI ERTÜRK-GEL GİZLİ GİZLİ04:06
6 ay önce
1364 izlenme
HACI TAŞAN___BUGÜN AYIN IŞIĞI03:51
6 ay önce
960 izlenme
HEME HACİ  (BEJNE KLİBA NÜ)03:34
5 ay önce
5202 izlenme
HEME HACİ    Strana Geliyê Zilan06:11
6 ay önce
10370 izlenme
Heme Haci-StranaGeliye Zilan05:27
7 ay önce
4002 izlenme
keman ve piano      ...<<HACI İZZET>>...02:59
7 ay önce
1462 izlenme
BANDIRMA TÜRKÜSÜ05:16
7 ay önce
3562 izlenme
Türkün Türküsü06:44
7 ay önce
2041 izlenme
ÜLKÜCÜLERİN TÜRKÜSÜ05:56
7 ay önce
4308 izlenme
HASANDAĞI TÜRKÜSÜ05:07
5 ay önce
2424 izlenme
Hekimoğlu Türküsü !!04:08
6 ay önce
3447 izlenme
Sagopa Kajmer - 3 SefiL ŞaiR04:11
7 yil önce
731 izlenme
KoLéRa - Matine AraLarı03:50
7 yil önce
573 izlenme