Loading...

Gözlerimde Donmuş İki Damlasın ! [HQ]

05 Ağustos 2010 Perşembe, 11:48

4485 izlenme
0

Yorumlar

Müzisyen TUBE ♫
Gözlerimde DONMUŞ .

Müzisyen TUBE ♫
Arkadaşlar rica ediyorum burası tartışma
alanı değil . Parçanın ismi başlıkta
yazdığı gibi Gözlerimde Donmuş İki Damlasın
! 'dır . . ..

Mine Oksuz
allah aşkına şu şarkıyı söyleyen kim bana
birisi isim wersin yaaa

Mine Oksuz
bnm bu şarkıyı indirmem lazım admin nasıl
yapabilirim her türlü kotaya razıyım xS

Baykan Kndmr
gözlerim dde dolmuş iki damlasın mı donmuş
iki damlasınmı:?

Emre Içer
muazzez abacı unutamazsın.....

Mine Oksuz
ya lütfen arklar bnm acilen bu şarkıyı bulmam
lazım bn şarkıyı söyleyen kişinin kim
olduğunu istiyorum indirmem lazım acil xS yada
bu şarkıyı indirmek için link isdiorum
ADMİNNNNNNNNN NERDESİN YAAAAAAAAA :'((

Emre Içer
bu arada gözlerimde dolmuş :)

Müzisyen TUBE ♫
Gözlerimde DONMUŞ .

Baykan Kndmr
ok eywalla ilginize teşekkür:))

Emre Içer
bi link atabilr misiniz eskilerden donmuş diye
söyleyen bi video linki youtube veya başka
sitelerin olabilr..

Emre Içer
kimse kimseye haddini bildirmez burası bir
paylaşım sayfası bilenler söyler bilmeyenler
sorar ve öğrenir sidik yarıştırma yeri değil
bunu ancak gerçek müzisyenler anlayabilr daha
öncede çoğu kez söylediğim gibi..seviyeni
bil..

Müzisyen TUBE ♫
Arkadaşlar rica ediyorum burası tartışma
alanı değil . Parçanın ismi başlıkta
yazdığı gibi Gözlerimde Donmuş İki Damlasın
! 'dır . . ..

Baykan Kndmr
afarm villee oynayan lar beni eklesin:)

Emre Içer
pardonda tartışan yok yani ben sadece sordum***a
birisi ortalığı kızıştırıyo aklınca :)

Isa Kasım
harikasın kardeş yolların açık olsun
süperrrrrrr

Raşit Köşker
Ağzı olan konuşmuş yaaaa.. hayretle takip
ettim yorumları. Parçanın adı bi kere
"Unuturum Diye Yorma Kendini" dir.
Güfte:Ünal Narçın Beste:Selçuk Tekay a
aittir. Kürdili Hicazkar bir eserdir. Bu arada
önemli olan eserin doğru tanıltılmasıdı...

Mine Oksuz
‎"Harun Gürbüz"

Halil Harman
arada bi kapın her çalındıkçaya girdi
çıktı klavye:D

Ersin Akbaba
okuyan HARUN GÜRBÜZ.başka okuduğu şarkılarda
var.özellikle çaresizim i müthiş aranje edip
okumuşlar.elinde olan varsa paylaşabilir.raşit
köşker kardeşte vardır belki.

Alper Ülkü
adnan şenseste okuyo...

Alper Ülkü
bende mp3ü var ekleyin...

Yorum Ekle

Loading...
Funda Arar / İki sevda iki hata04:07
6 ay önce
973 izlenme
İki Alyans05:21
7 ay önce
1899 izlenme
iki inek:)01:21
7 ay önce
1359 izlenme
İki şey......04:39
8 ay önce
2446 izlenme
İki Yabancı07:21
7 ay önce
1757 izlenme
1 dakikada iki heyecan!00:54
6 ay önce
629 izlenme
Asım Yıldırım- İki Melek10:18
6 ay önce
2308 izlenme
AŞK İKİ KİŞİLİKTİR [HQ]04:53
7 ay önce
605 izlenme
Aşkın İki Yüzü...03:24
6 ay önce
829 izlenme
Tuğba - İki Melek [HQ]03:40
6 ay önce
719 izlenme
Tulum &İki Ayak Horon04:55
6 ay önce
2061 izlenme
Türkü - İki Kurşun (Canlı)03:17
7 ay önce
3772 izlenme
Vicdanın İki Yüzü04:37
7 ay önce
546 izlenme
Haluk Levent - İki Engel04:21
6 ay önce
774 izlenme
İKİ ALYANS [HQ]04:04
7 ay önce
965 izlenme
İki Arkadaş Şiir07:00
7 ay önce
5078 izlenme
iki avuç mısır03:19
7 ay önce
655 izlenme
İki Başlı Yılan00:38
7 ay önce
2185 izlenme
İKİ DAĞ ARASINDA KALMIŞAM05:07
7 ay önce
1090 izlenme
İki Dünya Tatlısı  302:10
6 ay önce
807 izlenme
İki Farklı Cumhurbaşkanı !02:03
6 ay önce
502 izlenme
İki KafadaR :)01:17
6 ay önce
601 izlenme
İki Medeni İnsan03:58
7 ay önce
964 izlenme
İki - Mucize [HQ]03:39
7 ay önce
500 izlenme
İki Saniyeni Ayır İzle =))00:02
6 ay önce
577 izlenme
İki Şey.... Muhakkak izleyin....05:04
7 ay önce
2476 izlenme
iki telli takılmaca.08:48
6 ay önce
707 izlenme
''İki Yabancı'' - Teoman [HQ]03:56
7 ay önce
481 izlenme
İki Yüzlü Adam00:31
6 ay önce
1273 izlenme
Kenan Coşkun İki Kurşun03:47
7 ay önce
3538 izlenme
MURAT İNCE...İKİ YABANCI03:30
6 ay önce
929 izlenme
Pepee -  İki Ekmek Aldım01:14
6 ay önce
11963 izlenme
Reyhan Karaca - İki Gözüm ♥04:35
5 ay önce
896 izlenme
Fendt İki Teker Show00:40
7 ay önce
3367 izlenme
Ferdi Tayfur - İki Gözüm05:26
7 ay önce
1386 izlenme
Sansar & Pusat - Iki Dusunur03:02
7 ay önce
629 izlenme
GÖKTAN ÇELİKİZ İKİ YABANCI04:58
7 ay önce
2204 izlenme
Mavi Sakal ►►► İki Yol04:31
7 ay önce
1183 izlenme
Mavi Sakal // İki Yol04:28
7 ay önce
729 izlenme
Mavi Sakal________İki Yol04:30
7 ay önce
545 izlenme
Mecnun- 10 iki 1001:53
7 ay önce
750 izlenme
Serdar Ortaç - İki Paralık05:54
6 ay önce
677 izlenme
Ayhan Aşan - YaLancı04:16
7 yil önce
1362 izlenme