Loading...

Fatih iKinCi - Titresin Ellerin ( Şiirli Süperr Damarr) [HQ]

27 Aralık 2009 Pazar, 20:42

1916 izlenme
0

Yorumlar

Sevinç Krt
süper vidyolar yapıyorsun hella olsun sana bea:)

mustafa keser
bıtanesın kıvre gecerlısın

Özkan Adıbelli
güzel olmuş kardeşim emeklerine sağlık
hayatında başarılar dilerim

Eda Arslan
çok tatlısın..ve çok harika şarkı...

Yasin Özdemir
süpper şarkı başlangıç titresin ellerin
:(

Fatih İkinci
Teşekkür Ederim Canlar Umarım Efkarlandırma
Adına Birşeyler Olmuştur :)

Petek Kocarslan
gerçekten güzel okumuşsun şiiriiii

Fatih Gümüş
Çok Güzel Fatih Kardeşim :D

Fatih İkinci
Adaş Meşhur Olmadım Öyle Bir Amacımda Yok
Zaten :) Amaç Kendi Çapımızda Gülmek
Eğlenmek .. Profilim Yok Artık Geçen 12.
Profilim Kapandı Kimseyi Eklemiyorum Gizli
Profilim ..

Fatih İkinci
Kim Çizmiş Link Atsana Bakim Bi ..

Furkan Dündar
‎10 NUMARA MÜZİK BİLGİSAYARA BİLE
İNDİRDİM :))

Bayram Belik
guzel olmus topragım

Dogan Şahin
süperr abiiii :D

Esin Dilek
damardan deıl atardamardan deılmı

Batuhan Alemin
fatih abi çook güzel olmuş

Mahmut Sami Özkan
damar damar üstüne

Ebru Duru Morkoç
gzel olmuş fatih bey...

Volkan Burcu Kayan
tebrıkler emegınıze yuregınıze saglık cok
harıka olmus

Ahmet Güçlü
fatih abinn ne yi kötüki =)

Erkan Güner
sesine hastayım abii

Funda Yılmaz
‎'' haSTaYım ßu ŞiiRine Senin
'' fatih Yüreğine duyguLarına
sağLık :))

TuğBiş Oflu
oFF oFF Diyorummm

Sündüz Köse
işte beni mahfeden şiirin bu şiirin üstene
bişey söylenmez süper diyim burda keseyim

Ecem Ateş
süper bişiy ya ağzına ve yüreğine sağlık

Betül Sert
süper

Yalnızlığın Son Damlası
senin yüreğin temiz ,bu temiz yüreği
kirletenler utansın....

Engin Kaymak
cok güzel ya süper ötesi ya yüregıne saglık

Mehmet Akutay
bu sarkı ölümüne sevipte
kavuşamıyanlar için gelsin güze
kardeşim ellerine sağlık çok güzel
olmuş

Doğukan Kaya
offff offf

Başak Demir
fatih sen mükemmelsin yaaaaaaaaaaa

Tuğba Ağduk
değmez be boş ver

Emre Şahin
helal abi SüpErrr

Yorum Ekle

Loading...
Bülent Gökçe - Titresin Ellerin03:16
7 ay önce
4442 izlenme
Berxo / Uzun Hava...Damarr05:03
7 ay önce
1801 izlenme
Kırılsın Ellerin02:53
6 ay önce
732 izlenme
süperr [HQ]04:42
7 ay önce
1042 izlenme
Kurbağalar!! süperr :)01:07
7 ay önce
873 izlenme
Ali Özel...Ellerin Olmuş04:45
6 ay önce
2069 izlenme
daha elleyemeden ellerin oldun=)))01:28
6 ay önce
913 izlenme
Duman - Ellerin Ellerime [HQ]04:17
6 ay önce
824 izlenme
Ellerin Ellerime Deyse [ Süper ]05:35
5 ay önce
1247 izlenme
eLLerin Kadınısın ! ♥03:14
6 ay önce
1401 izlenme
Ellerin Kime Dokunur.. | Dejawu|03:38
6 ay önce
1111 izlenme
[ELLerin OLdu Artık ]02:27
6 ay önce
708 izlenme
Ellerin Uzansın Artık Bana ... !02:34
7 ay önce
732 izlenme
Ellerin Yanında Kal..03:28
5 ay önce
983 izlenme
SEYHAN GULER ELLERIN OLDU05:18
7 ay önce
2516 izlenme
Seyhan Güler___Ellerin Oldu05:17
6 ay önce
708 izlenme
Tripkolic - Hani Nerde Ellerin ...03:05
7 ay önce
1753 izlenme
Kaptan-Ellerin İnmesin [HQ]02:09
6 ay önce
411 izlenme
Ömer KÖROĞLU- Ellerin [HQ]04:32
7 ay önce
1695 izlenme
Bergen - Ellerin mi oldun03:18
5 ay önce
1626 izlenme
Dj Kantik 2010 Süperr05:34
7 ay önce
2794 izlenme
süperr bi damar rap03:03
6 ay önce
1784 izlenme
SüpeRR Yhaaa03:17
7 ay önce
547 izlenme
HEVALA BERFİN .SÜPERR.05:16
7 ay önce
5482 izlenme
İspanya(Ölüm Vadisi) Süperr06:26
6 ay önce
765 izlenme
İsyan..!!!  ( Süperr ) 201202:20
5 ay önce
552 izlenme
Kimi seviYorsunn.. ? ^^süperr^^03:58
6 ay önce
538 izlenme
SatıLık Aşk...[ - Süperr - ]01:54
6 ay önce
814 izlenme
| Seni Çok Sevdim | Süperr02:35
6 ay önce
2131 izlenme
GözLeri varyaa Süperr ;]05:27
7 ay önce
1312 izlenme
Ohh ellerin dert görmesin  x)00:29
7 ay önce
722 izlenme
FATİH KONYALI04:51
1 ay önce
292 izlenme
FATİH ÖNEY03:20
7 ay önce
1290 izlenme