Loading...

Diss [ Biter Film ] [HQ]

14 Temmuz 2010 Çarşamba, 10:25

1940 izlenme
0

Yorumlar

Muhammed Eroğlu
ABİ MK Y ŞARKI YAPSA BÖYLE 25 TANE FİLAN
SÜPER OLURYA

Oğuz Çelik
***k antalyalı gavatların ben gıttım vurdum
cocukları bak hala akıllanmadılar :) bu track
tam onlara laik süper olmuş ağzınıza
sağlık.

Abdullah Esen
itler ya . abi diss süper olmuş

Ahmet Atmaca
koyun aziz'e olsun azize krdeş..:p

Muhammed Eroğlu
NE GİBİ MP3

Muhammed Eroğlu
ABİİ lınk NEZAMAN VERCENİ Z YAAAAAAAAAAAAAA

Seskes Rapmeal
Talha Abi Cok diss atmıyor***a yaptımı
kralını yapıyor ***

Çağatay Léwy Turhan
tolqa abi antalya konseri warmı warsa ne zmn ve
yer Ben merkezdeym ulaşablrsen bana sevnırım :)


Hamid Yıldızqil
Allahınız var :d PiSKoNuT.

Anorm Cet
‎10 numara abi :D herzamn ki gb :D

Remedy West
Antalyada bizim tahmin etmedigin kadar kardesimiz
arkadasımız yoldasımız var sayılı antalya
organizatoru :) lafın kime gittigi belli kime
yapıldıgı belli bu sarkının ***ıntı yok
bence***a ***ıntısı olan varsa her turlu
gorusuruz herkesle

ZénCo Burhan قك
criminal karalanırsa biter film ;)

ßy Tuqoo
aby bunlaRın ***ü kalkmış cmp ye laf gelirse
o kalkmış ***lerini indirmek farz olur abi

Mamy Illet West Side
nereden indirebiliriz bunu linK verirmisiniz

Tarkan Nyr
***q ogullarına iii oldu gawatlar gitsinler ewde
anneleriniinn tangalarıyla oynasınlar .d:dD:d

Remedy West
link yakında sadece piskonut crew fan
sayfasında olucaktır

Jamal Aral
hepsinin de ***(:

Hikmet Arif Dağdelen
adamlar hala lirikalite düşük stil yok
diyor,kafaları bulanmış galiba bu trackten
sonra.artık dinleyip dinleyip bi taraftalarına
kapak yaparlar :D

ßy Tuqoo
aynen öle metal tıpa :))

Mk Kasirga
bu kafamızın durmus hali hemserim.kendine
guwenen warsa bekleriz.. :D:D...

Anorm Cet
abi yunus abi ei demiş işte bu veletlere
dünkü bebelerin ***ü kalkıyo işte :D

Burak Yüce ヅ
çok fenaa bi diss ortalığın ***oymuşş

HalitJose Maria Guti Hernandez
Diss Dinlesin Kulagınız Kolpalar Sizi Haddinizi
Asmayın Capınız Kadar Rap Yapın Herkes Ayık
Olsun Alırız Aklınızı . . :D

Oytun Çimen
Süperr oLmuss (:

'-Ŀęvǿ Atar ﭢﭢ
Yeni albümünüzü beqliyorum.. Hergün aynı
şarqıları dinlemekten bıktım. :D Ezberledim
hepsini.. =)

Beyza Tokgöz
uqrastıqınıza deqmez zaman kaybı***a süper
olmuş :D elinize dilinize s***lık :D forever cmp
:D

Isa Patron'eRkin
Güzel Güzel > AGT !

Ferhat Saldır
abi download ink verirmsnz

Tolga 'Nost
abi rhodosa ii girmiştirde yeni diss atmışlar
abi şunlara cvp larıını bi werinde sussunlar

Furkan Oyanık
rhodos kendını bı bok sanıo

Emre Celik
Boooossy ruleeez !

'-Ŀęvǿ Atar ﭢﭢ
Rhodosa bi diss de bizim tayfadan gelcek beqleyin
ve görün az kaldı =)

ҳ``ҳ``ҳ` Fatih `ҳ``ҳ``ҳ
yhaw link verinnn

ßy Tuqoo
remedy abi bu sarkyı nereden bulabilirim

ßy Tuqoo
arkana dolaştır o lfları sok ***üne criminal
karlanırsa biter film süper olmuş lhodos
***oşlarına

ßy Tuqoo
mk burada sesleri kes dinle *** nasıl yapılır
öğren ibne :))))

MéTin Yanoqlu ヅ
Çoq Süpersiniz Aqalar =)

ibrahim önal
mk\'in hastasıyım yaaaaaaaaaaaaa bossboll

azrail
kılıck kılıck bu wessatbu süper yaaaaaaaaa
(ibrahim önal) benimde gurubun war kılıcık
rak adamlarım sharp(fatih)
zehir(enes)azrail(ibrahim(ben))

Abdullah Esen
itler ya . abi diss süper olmuş

Muhammed Eroğlu
NE GİBİ MP3

Muhammed Eroğlu
ABİİ lınk NEZAMAN VERCENİ Z YAAAAAAAAAAAAAA

Çağatay Turhan
tolqa abi antalya konseri warmı warsa ne zmn ve
yer Ben merkezdeym ulaşablrsen bana sevnırım :)


Hamid Yıldızgil
Allahınız var :d PiSKoNuT.

Amc Cet
‎10 numara abi :D herzamn ki gb :D

Remedy Cmp
Antalyada bizim tahmin etmedigin kadar kardesimiz
arkadasımız yoldasımız var sayılı antalya
organizatoru :) lafın kime gittigi belli kime
yapıldıgı belli bu sarkının ***ıntı yok
bence***a ***ıntısı olan varsa her turlu
gorusuruz herkesle

ßy Tuqoo
aby bunlaRın ***ü kalkmış cmp ye laf gelirse
o kalkmış ***lerini indirmek farz olur abi

Muhammet Görür
nereden indirebiliriz bunu linK verirmisiniz

Tarkan Nyr
amq ogullarına iii oldu gawatlar gitsinler ewde
anneleriniinn tangalarıyla oynasınlar .d:dD:d

Remedy Cmp
link yakında sadece piskonut crew fan sayfasında
olucaktır

Hikmet Arif Dağdelen
adamlar hala lirikalite düşük stil yok
diyor,kafaları bulanmış galiba bu trackten
sonra.artık dinleyip dinleyip bi taraftalarına
kapak yaparlar :D

ßy Tuqoo
aynen öle metal tıpa :))

Mk Kasirga
bu kafamızın durmus hali hemserim.kendine
guwenen warsa bekleriz.. :D:D...

Amc Cet
abi yunus abi ei demiş işte bu veletlere dünkü
bebelerin ***ü kalkıyo işte :D

Burak Yüce
çok fenaa bi diss ortalığın ***oymuşş

Halit Cİndemir
Diss Dinlesin Kulagınız Kolpalar Sizi Haddinizi
Asmayın Capınız Kadar Rap Yapın Herkes Ayık
Olsun Alırız Aklınızı . . :D

Oytun Çimen
Süperr oLmuss (:

Levent Atar
Yeni albümünüzü beqliyorum.. Hergün aynı
şarqıları dinlemekten bıktım. :D Ezberledim
hepsini.. =)

Beyza Tokgöz
uqrastıqınıza deqmez zaman kaybı***a süper
olmuş :D elinize dilinize s***lık :D forever cmp
:D

Isa Erkin
Güzel Güzel > AGT !

Ferhat Saldır
abi download ink verirmsnz

Ferhat Saldır
link

Tolga Yıldırım
abi rhodosa ii girmiştirde yeni diss atmışlar
abi şunlara cvp larıını bi werinde sussunlar

Furkan Oyanık
rhodos kendını bı bok sanıo

Emre Celik
Boooossy ruleeez !

Levent Atar
Rhodosa bi diss de bizim tayfadan gelcek beqleyin
ve görün az kaldı =)

Fatih Turqut
yhaw link verinnn

ßy Tuqoo
remedy abi bu sarkyı nereden bulabilirim

ßy Tuqoo
arkana dolaştır o lfları sok ***üne criminal
karlanırsa biter film süper olmuş lhodos
***oşlarına

ßy Tuqoo
mk burada sesleri kes dinle *** nasıl yapılır
öğren ibne :))))

Métin Yanoqlu
Çoq Süpersiniz Aqalar =)

Abdullah Ergun
albümde ki tüm şarkılar indi bu şarkı
ortalıkta yok bozuk dosya dior

Yorum Ekle

Loading...
Diss [ Biter Film ] [HQ]03:45
7 ay önce
1929 izlenme
sefir-i seyyah - film biter [HQ]03:29
6 ay önce
598 izlenme
Biter Ruyam04:21
6 ay önce
674 izlenme
Abidin Biter - Ertelendim04:53
6 ay önce
2434 izlenme
ABİDİN BİTER - ERTELENDİM (BST)04:04
7 ay önce
2430 izlenme
Abidin Biter-Mercan Dağları06:33
7 ay önce
2010 izlenme
ABIDIN BITER NASIL EDEM04:34
7 ay önce
1865 izlenme
ABİDİN BİTER - TÜRKÜ GÖZLÜM05:15
7 ay önce
6204 izlenme
Abidin Biter - Yaralıyam [HQ]03:49
7 ay önce
2839 izlenme
Abidin Biter _ Türkü Gözlüm05:14
6 ay önce
2897 izlenme
Aşırı hız hüsranla biter00:38
6 ay önce
755 izlenme
>.Biter Bu Günler.<02:00
7 ay önce
1596 izlenme
Ömür Biter Destek Asla02:37
7 ay önce
982 izlenme
Seninle Başladı Seninle Biter...09:13
7 ay önce
1184 izlenme
Sevgi Hiç Biter mi00:18
2 ay önce
350 izlenme
Birgün aşklar biter..03:53
5 ay önce
2842 izlenme
Birgün aşklar Biter.... [HQ]03:17
6 ay önce
1183 izlenme
ABIDIN BITER & ARZU YOLDAS [HQ]06:30
6 ay önce
2269 izlenme
Abidin BİTER  - Biz Bir Canız05:17
6 ay önce
1164 izlenme
ABİDİN BİTER-DERMANIM SENDE [HQ]03:56
7 ay önce
3325 izlenme
aşk hiç biter mi [HQ]03:35
7 ay önce
725 izlenme
{ Bu Aşk Hiç Biter Mi ? }03:42
7 ay önce
1021 izlenme
Hakan Gider'Se Alem Biter06:46
6 ay önce
686 izlenme
Joker ft. Allâme - Biter Umutlar!03:05
6 ay önce
772 izlenme
Pit10-Yaşanır ve Biter03:03
7 ay önce
678 izlenme
Mal fenerli biter mi hiç?00:32
7 ay önce
865 izlenme
єrмaη єηdєr-ajdar diss01:43
7 ay önce
1387 izlenme
Bomba Diss { 18 }00:49
5 ay önce
1276 izlenme
Diss Trackkk Fenaaaaaaa....05:20
5 ay önce
665 izlenme
Kolera - Narsist (Diss)04:00
6 ay önce
604 izlenme
Norm - Kadıköy Merdiven Diss03:21
7 ay önce
4032 izlenme
Red - Diss Matem 201202:50
5 ay önce
701 izlenme
Mc Aly Diss to ..........?01:58
6 ay önce
771 izlenme
POLARIZE [HQ]01:02
7 yil önce
418 izlenme
AdrenaLin TutkunLarı izLesin05:32
7 yil önce
1147 izlenme
Nazan Öncel - Beni Hatırla07:00
7 yil önce
1239 izlenme
Diss [ Biter Film ] [HQ]03:45
7 yil önce
1940 izlenme