Loading...

Bu Geri zekaLıyı UnutmayanLar xD

14 Ağustos 2010 Cumartesi, 18:59

621 izlenme
0

Yorumlar

Rabia Aydın
xDxD

Mehmet Yıldırım'
o mal orda ne yapıyor

Esma İlhan Ünal
ay yazık ya üzülüyorm ben bu videoyaaa.

Merve Erdoğdu
‎:D

Uqrr Kurnaz
‎=)

Kübra Karakuş
onu unutm*** mümqünmü :D 20 dq qüLdüqümü
biLiorum ona :D:D:D

Gül Elkaya
ne mumkun yaaaa:]

Hanife Erhan
beeeennnnn nasıl unutulur yaaaaaaaaaaa

Seyit Kağan Diktepe
SAKIN OKUMA!Okumasana lan! B*** hala okuyor! Lan
okumaaa !!!!! : D: D: Dßi qün Ali Osman adında
bi Uşak varmış qecenin bi körü eve qiDiyomus
Sonra ona hiç bi şey olmamış: D: D: D EFD hiç
bi şey olmamış Halada Aksamları Eve qdiomus
ßunu 6 video altına yapıştır ki Makara
oLsuNnNn yapıstırmayan top olsun: D: D: D: D: D:
D: D

Mustafa Çorakçı
kırdın kırdın

Elif Sağlam
kesinlikle gerizekalı hiç unutmadık.

Mine Tilki
Bence bu yorumları yazan sizler geri
zekalısınız tanımadığınız bi insan
hakkında bu yorumları yazabilecek kadar
düşmüşsünüz yazık size..

Mine Tilki
Bu yorumların bile hesabı var diğer tarafta
Allah yardımcınız olsun :)))

Yasin Han
kafadan kontak herhalde xd

Murat Kaya
al kirdin kirdin ben sana bazma dedim yaw bazma
anne bazma allahini seviyorsan

Şuranur Uzuner
amada salak anesi varmış cougubn kime cektigi
ortada

Alper Karadoğan
nası unutabilirim xD

Dyqu NsLi
all kırıdn kırdınn =))

Ahmet Kınalıoğlu
Özel üretim galiba :)

Serra Yılmaz
vallaha gerizkalı bu çock yhaaaa xD....!!!!!

Can Özkan Özarpacı
bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn​nnnnnnnn

Ömer Çöpyak
‎:)

Cano Sahin
salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk yaa!!

Cano Sahin
aha kırdın kırdın

Metehan Turt-BeTa
‎:D hemende kırılıyo salak harbi salak :D

Akay Topçu
bu cocuk niye poz verior onuda anlamadım :D

Mert Sahillioğlu
yaw basma anne basma allah için yaw xxDDD

Gülcin Can Gözüala
bu oglan harbi salak

Melike Kumral
geri zekalının kıralı olmuş çıkmışş

Nurperi Durak
mal xD sölenecek başka laf yok :D

Berkcan Aslan
SALAK BU ÇOÇUK VALLA YAAA

Irem Gökçen
Allahım ya bu kadr salak bi çock olur mu???

Irem Gökçen
Allahım ya bu kadr salak bi çock olur mu???

Onur Dere
EĞER BUNU 6 VİDEONUN ALTINA KOYMAZSAN KARABASAN
SENİ ÖLDÜRECEK..!!!BEN TIRSTIĞIM İÇİN
PAYLAŞIYORUM...:(

'Berna Ümit
‎:)))))))))))))))))))))))

Sercan Yakın
tipitip die buna diolarmıs demekki.....:)

Derya Beyza Akgün
bune ya bızım sınıf buna şarkı yaptı salak
resmen

KübRa Doqan
harika

Yorum Ekle

Loading...
Bu Geri zekaLıyı UnutmayanLar xD00:51
7 ay önce
617 izlenme
Geri Zekalıya Benziyormuyum ? xD00:37
7 ay önce
712 izlenme
Bu dingili Hatırlayanlar xD01:46
7 ay önce
876 izlenme
Bu Kızdan Korkulur xD00:27
7 ay önce
734 izlenme
Bu Nasıl Kadın xD00:28
6 ay önce
1612 izlenme
Bu Reklamı Hatırlayanlar ?? xD00:40
7 ay önce
830 izlenme
Bu Sakızdan İsteyenler ? xD00:20
6 ay önce
940 izlenme
Pişkinliğin Bu Kadarı xD00:35
7 ay önce
581 izlenme
Mal Lan Bu  xD02:33
7 ay önce
1440 izlenme
Sakarlığın bu kadarı !! xD00:47
7 ay önce
578 izlenme
Geri zekalı bu çocuk :) [HQ]00:15
7 ay önce
700 izlenme
Bu Çocuk Çok Fena xD Kop Kop xD01:19
7 ay önce
1357 izlenme
Manyak la bu hakem xD hahahh xD00:38
7 ay önce
615 izlenme
abi tırstım bu ne taraftar xD00:39
7 ay önce
846 izlenme
Anaa ! Kameramı Len Bu xD00:33
7 ay önce
795 izlenme
Artislik Yaparsan Olacağı Bu xD00:50
6 ay önce
745 izlenme
Bu Adam Futbolu Bıraksın xD00:14
6 ay önce
982 izlenme
Bu Adam Harbi Piskopat xD01:24
7 ay önce
1033 izlenme
Bu Adam İnsanı Katil Eder xD02:43
6 ay önce
986 izlenme
Bu Adam ŞAŞIRMIŞ Diyenler xD00:12
7 ay önce
1089 izlenme
Bu Aleti İyi Sabitlemişler xD00:55
7 ay önce
1941 izlenme
Bu Aslanlar Şarkı Söylüyo xD01:18
7 ay önce
1341 izlenme
Bu Ata Binmek Cesaret İster:))xD00:21
7 ay önce
886 izlenme
Bu Kedi Ne Yapmaya Çalışıyo xD01:31
7 ay önce
1077 izlenme
Bu Kuş Köpeği Döver xD:D00:53
6 ay önce
866 izlenme
Bu nasıl dans dayı Hobbaaa xD00:42
7 ay önce
1087 izlenme
Bu Ne Biçim Yaratık Lannnn xD01:12
6 ay önce
2382 izlenme
Bu Ne Talihsiz Bir Anda:))xD00:19
6 ay önce
623 izlenme
Bu Ne Yapmaya Çalışıyor? xD00:10
7 ay önce
989 izlenme
Bu Sabri Adamı Öldürür xD00:11
7 ay önce
945 izlenme
Bu Şaka Adamı Katil Eder ! xD12:38
6 ay önce
1007 izlenme
Bu Videoya İsim Bulunamıyor ! xD01:45
7 ay önce
684 izlenme
Dünya bu pozisyonu konuşuyor..xD00:25
6 ay önce
758 izlenme
Tam cinayetlik vaka lan bu xD00:32
6 ay önce
785 izlenme
Uçan Tekme Bu Olsa Gerek ! xD00:09
6 ay önce
722 izlenme
NORM ERMAN ENDER - TEKİR03:12
7 yil önce
3165 izlenme
Bu Geri zekaLıyı UnutmayanLar xD00:51
7 yil önce
620 izlenme